E-NAUKA
EDUKACJA MATEMATYCZNA
ZOOM
Grupa 1 - 10.00
Grupa 2 - 16.00
EDUKACJA SPOŁECZNO-POLONISTYCZNA
Temat: Czytamy opowiadanie
Cele: Potrafię nazwać uczucia.
Rozumiem pytania i umiem na nie odpowiedzieć.
Wiem, po jakich spółgłoskach piszemy "rz".
1. Powiedz, co czujesz, gdy:
zgubisz swoją ulubioną zabawkę
rodzice zabiorą ciebie na wycieczkę,
zginie ci pies,
nie nauczysz się na lekcje,
wygrasz nagrodę.
2. Wykonaj ćw. 3 s. 61 KP
3. Przeczytaj opowiadanie pt. "Świnka" podręcznik s. 68-69.
4. Odpowiedz na pytania:
- Jaka sytuacje w domu Antka obserwował Kalasanty?
- Co Antkowi poradziła mama?
- Dlaczego Martyna się obraziła?
- Jak udało wyjaśnić się nieporozumienie?
- Do czego nawiązuje tytuł utworu?
5. Sprawdź zrozumienie tekstu - ćw. 1 s. 61 KP
6. Wykonaj ćw. 4 s. 62 KP
7. Wyszukaj w opowiadaniu pt. "Świnka" po 2 wyrazy z "rz" po spółgłoskach: p, t, j, k.
Wpisz je do tabeli ćw. 5 s. 62.
8. Zapisz w zeszycie i zapamiętaj:
Rz piszemy po spółgłoskach: b, ch, d, g, j, k, p, t, w .
Wyjątki: pszczoła, pszenica, kształt.
9. Napisz w zeszycie kilka rad: Co należy zrobić, gdy kogoś się urazi?
Zadanie obowiązkowe do końca dnia - 19.05.br.
WYCHOWANIE FIZYCZNE
Temat: Ćwiczenia z nietypowym przyborem.
Cele: Umiem wykonać ćwiczenia z nietypowym przyborem.
Wiem, jakie korzyści płyną z uprawiania sportu.
1. Przeczytaj i postaraj się zapamiętać korzyści płynące z uprawiania sportu:
Szybkie obniżenie masy ciała.
Poprawa samopoczucia.
Wzrost odporności.
Wzrost energii życiowej.
Poprawa ogólnego stanu zdrowia.
Zmniejszenie napięcia i stresu.
2. Aby osiągnąć te korzyści postaraj się ruszać codziennie
3. Przygotuj 4 rolki papieru toaletowego i ćwicz.