E-NAUKA
EDUKACJA MATEMATYCZNA - ZOOM
1 GRUPA GODZ. 10.00
2 GRUPA GODZ. 15.00
EDUKACJA POLONISTYCZNA
Temat: Podwórko z królewną.
Cele: Rozumiem samodzielnie przeczytany tekst.
Udzielam odpowiedzi na pytania.
Potrafię zamienić równoważnik zdań na zdania.
1.Przeczytaj opowiadanie pt. "Królewna" - podręcznik s. 56-57.
2. Odpowiedz na pytania:
- Gdzie pojawiła się królewna?
- Dlaczego dzieci były onieśmielone?
- Czym zachwyciła się królewna?
- Co najbardziej dziwiło dzieci?
3. W jakich zabawach brała udział królewna? Wyszukaj nazwy zabaw w czytance i napisz je w zeszycie.
Nazwy zabaw:
-...............................
-................................
-.................................
-...................................
4. Wykonaj ćw. 1 s. 51- Ponumeruj wypowiedzi według kolejności zdarzeń.
Zamień równoważniki zdań na zdania i napisz plan wydarzeń w zeszycie.
Zadanie obowiązkowe do końca dnia 12.05.br.
Zamiana równoważnika zdania na zdanie
Przykład:
Równoważnik zdania: Piękna pogoda. Czasownik nie występuje lub występuje w formie bezosobowej.
Zdanie: Dzisiaj jest piękna pogoda. W zdaniu występuje czasownik.
5. Jaka królewna była na początku, a jaka na końcu? Wyszukaj wyrazy określające cechy królewny.
Czy wiesz, jakie to części mowy? (tak, to są przymiotniki)
Wykonaj ćw. 2 s. 52
7. Przeczytaj ostatnie zdanie w opowiadaniu i napisz w zeszycie Twoją propozycję odpowiedzi.
8. Co spowodowało przemianę królewny? Udziel odpowiedzi.
WYCHOWANIE FIZYCZNE
Temat: Ćwiczenia z ruletką
Cele: Potrafię bawić i cieszyć się ruchem.
Usprawniam własne ciało.
1. Kliknij link i losuj ćwiczenia. Każde ćwiczenie wykonuj tyle razy, ile pokazuje polecenie.